SK u BiH kaznjen sa 250 000 KM (milion kuna)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • SK u BiH kaznjen sa 250 000 KM (milion kuna)

      Nekoliko kablovskih operatera u BIH ponovo su se žalili Konkurencijskom vijeću BiH zbog monopolskog položaja “Sport kluba” na tržištu BiH.
      “Sport klub”, najveći regionalni sportski kanal, poonovo je
      kažnjen zbog utvrđenog monopola na distribuciju ekskluzivnih sportskih
      događaja na televizijskom tržištu BiH, javlja Slobodna Bosna.
      Ovoga puta vlasnik “Sport kluba” platit će duplo veću kaznu (250.000 KM) od one koju je već platio po istom osnovu 2013. godine, kada je također prijavljen za kršenje pravila slobodne tržišne konkurencije.
      Također, Konkurencijsko vijeće je donijelo rješenje kojim je utvrdilo
      da United media Distribution iz Rumunije (staro ime IKO Media) kao
      vlasnik “Sport kluba” nije postupilo po rješenju Konferencijskog vijeća
      od 16.12. 2013. godine, pa je vlasniku “Sport kluba” ponovo naloženo da u
      roku od 60. dana sa svim zainteresiranim operatorima zaključe ugovore o
      distribuciji kanala “Sport Klub” pod jednakim uslovima za sve.

      Podsjetimo, Konkurencijsko vijeće BiH je kaznilo Telemach
      i prošle gdoine sa ukupno 53.000 KM kazne zbog neprijavljivanja
      konkurencije sticanjem kontrole u privrednim društvima ART NET d.o.o.
      Kiseljak i VI-NET d.o.o. Visoko.

      Telemach je kažnjen sa po 26.500 KM u dva slučaja jer nije postupio saglasno odredbama Zakona o konkurenciji BiH.

      I Telemach i Sport Klub imaju istog vlasnika-(Investicioni
      fond KKR) a cijelom operacijom rukovodi srbijanski tajkun, Dragan
      Šolak, raniji vlasnik najvećeg privatnog teve i internet provajdera u
      Srbiji – SBB-a.

      Izvor:Slobodna Bosna

      Rezime je sljedeci: Telemach neda velikim igracima u BiH SK kanale i gura to kao svoju ekskluzivu.
      Konkurencija vec ima Arene u svojoj ponudi, za razliku od Telemacha
      i ako bi dobili SK kanale bili bi u jako dobroj poziciji u odnosu na Telemach, nesto slicno Max Tv-u u Hrvatskoj.
      Sudovi i Konkurencijsko vijece u BiH rezu prilicno simbolicne kazne ako se zna ko stoji iza cijele United Group.

      U slucaju da se u BiH nesto konkretno napravi pa da SK kanali odu i vecim igracima od Telemacha u BiH,
      desilo bi se po prvi put da neko iz porodice United Group ima u svojoj porodici Arena sport kanale jer bi razmjena bila u oba pravca tj. SK za Arene.
      Situacija koja predvidja ustupanje SK a ne uvrstavanje AS kanala u ponudu Telemacha je gotovo nezamisliva, jer bi Telemach jako oslabio svoju poziciju buduci da bi imao tri jaca konkurenta koji imaju i SK i AS kanale.
      Vidjecemo sta ce se desiti za dva mjeseca iako je realno ocekivati da sve ostane kako i jeste s tim da ce se ove kazne za monopol s vremena na vrijeme povecavati. Ako bi se ipak desilo cudo pa svi zainteresovani kablovski operateri budu imali i SK i Arene u BiH, onda bi bilo interesantno pratiti sta ce se desiti u Srbiji, tj. da li bi doslo do prelijevanja situacije ili bi Arene i SK zakopali ratne sjekire samo na prostoru BiH
    • Za pohvalu. Al mislim da je ta kazna za njih ko meni burek i 2 krempite.
      To bi trebali i u hrvatskoj naprviti sa max tv i arenama. Samo mislim da bi bio veći efekat D asu im sda dali bezuvjetni rok da u roku od 60 dana . Svima omoguće uvrštenje SK kanala u ponudu po jednakim uvjetima.
      A ako se po isteku tog rok (60 dana )
      To ne dogodi . Da im tada udare tri-četri puta veću kaznu.

      Pronašao sam ovaj člnak u kojem piše kao se Telematch nije mogao dogovriti sa distributerom ARENA SPORT kanala.
      Možda je u pitanju osveta? Vi nama ne date arene mi vama sport klubove.

      Telemach u Novu godinu ulazi sa novim kanalima, a to su...


      The post was edited 1 time, last by Zagor Tenej ().

    • oni tu toliki debili a vidim ima nekih koji to podrzavaju...
      kakve kazne i kakvi bakraci jer i jeste poenta da ja nesto imam sto drugi nemaju i ni u kom slucaju nedam sto sto oni nemaju a ja imam...kako ti mozes naloziti nekome da nesto da drugome i to po jednakim cijenama svima ,cuj debila.
      mislim da su oni tu da ispunjavaju drugim operaterima zelje a to nema nigdje na svijetu samo kod nas...jeste li to vidjeli u europi da se nekom nalaze takvo sto?
      Oj ti, betleheme, zemljo Judina
      nipošto nisi najmanji
      medju glavnim gradovima Judinim,
      jer ce iz tebe izici vodja,
      koji ce biti pastir naroda moga Izraela
    • Ne branim Sportklub,ali i on ima svoje razloge zašto ne dozvoljava da se njegovi kanali uvrste u ponude tih operatera.
      Balkanska posla.

      Sportklub im je jednom odgovorio:

      Elta i Telrad optužuju Sport Klub da ne dozvoljava kablovskim operaterima pristup do svojih sportskih sadržaja. To nije tačno. Sport Klub kanali su prisutni na 120 platformi u regiji i deleko su najpopularniji paket sportskih kanala u ovom dijelu Evrope. Sport Klub je svim operaterima na teritoriji BiH dostavio ponude koje sadrže identične komercijalne uslove, niz operatera je te uslove prihvatio i danas prenosi sportske sadržaje Sport Kluba", navodi se u saopštenju S.C. IKO BALKAN Srl.U saopštenju se navodi da "razlog što pojedini kablovski operateri u BiH nemaju u svojoj ponudi Sport Klub kanale leži isključivo u tome što nisu ispunjavali ugovorne obaveze.""Lažnim predstavljanjem broja svojih korisnika pokušavali su da ostvare imovinsku korist na štetu Sport Kluba. Zbog dugovanja iz prethodnog perioda, lažiranja broja korisnika, odbijanja revizije i piratskog emitovanja programa nakon raskida ugovora, Sport Klub je 26.02.2013. podnio tužbu protiv operatera Elta Kabel iz Doboja za naknadu štete u iznosu od preko 4 miliona KM. Taj operater je prijavio broj od 17.015 korisnika u mjesecu prije raskida ugovora, a u svojim lecima je isticao kako samo na teritoriji Republike Srpske ima preko 250.000gledalaca. Protiv ovog operatera je podnijeta i krivična prijava. Operater Telrad iz Bijeljine je prijavljivao 646 korisnika na teritoriji cijelog grada, a po našim saznanjima ima oko 11.000 korisnika. I u ovom slučaju pripremamo tužbu, kao što ćemo učiniti i protiv svih ostalih operatera koji na protuzakonit način i štetu Sport Kluba, kao i vlasnika sportskih prava, vrše neovlaštenu distribuciju. Upravo ovi operateri su započeli negativnu kampanju protiv Sport Kluba", stoji u saopštenju.U saopštenju se dalje navodi da, "s druge strane, firme koje su članovi AKOP-a ekskluzivno prenose bosansku, hrvatsku i srpsku nogometnu ligu, ABA ligu, što su sve sadržaji od izuzetnog lokalnog značaja i interesa.""Zbog ugovorene ekskluzive, Sport Klub ova prava ne može da ima, ali mi to prihvaćamo, jer ekskluzivnost sportskih prava je princip na kojem počiva sportski bisnis u svijetu i na tome se temelji tržišna utakmica u segmentu distribucije sportskih sadržaja. Sport Klub ima satelitsko-kablovska prava za Wimbledon za teritorij BiH, dok su terestrijalna prava bila ponuđena ali ne i kupljena za teritorij BiH. Mnoge zemaljske televizije kupuju prava od vlasnika nezavisno od nas, pa je tako Wimbledon i na HRT2 u Hrvatskoj i na B92 u Srbiji i na RTCG u Crnoj Gori. Zašto zemaljske televizije u Bosni nisu otkupile prava ne znamo, ali moramo da zaštitimo ona prava koja smo mi otkupili, kao što i vlasnik prava Wimbledon turnira očekuje od nas.

      Sport Klub se do sada nije oglašavao, jer vjerujemo da nadležni organi rade na rješavanju ovih slučajeva. Do okončanja sudskih i administrativnih procesa nećemo više davati izjave po ovom pitanju. Mi radimo po zakonu, legalno smo otkupili prava i ne prihvaćamo da nas napadaju oni koji to rade samo zato da bi prikrili svoje protuzakonite radnje", navodi se u saopštenju S.C. IKO BALKAN Srl.

      Izvor:teve.ba
    • Super znaci SK nece biti vise u BH. Vasi kabl distributeri bi hteli sve SK i da uzimaju novac za prava koja SK placa a da jos pride i zaradite na kojekakve tuzbe.
      Trazili ste da je monopolista sada cete gledati arene ako ima u drugoj ponudi a zna se i arene odakle dolaze i ko je zastupnik.

      Tako ste radili i na 16e i za kanale tv1 i bh da ih drzite na satelitu a neko drugi da placa za to do skoro ali nece moci vise tako.